Επιστροφές Προϊόντων

Πολιτική Επιστροφών

Το ηλεκτρονικό κατάστημά μας, σας δίνει την δυνατότητα επιστροφής των προϊόντων για οποιοδήποτε λόγο, τον οποίο δεν είστε υποχρεωμένοι να μας γνωστοποιήσετε. Η επιστροφή πρέπει να πραγματοποιηθεί εντός δέκα (10) εργάσιμων ημερών από την ημέρα παραλαβής της παραγγελίας σας. Για να γίνει δεκτή η επιστροφή πρέπει:

  • Το εμπόρευμα να είναι στην κατάσταση στην οποία το παραλάβατε. Αυτό σημαίνει ότι δεν πρέπει να έχει παραβιαστεί η συσκευασία του και δεν πρέπει να έχει χρησιμοποιηθεί.
  • Να επιστραφούν και όλα τα έντυπα που το συνοδεύουνε όπως είναι οι οδηγίες χρήσης.
  • Να επιστραφεί και η εγγύηση της οποίας εννοείται ότι δεν πρέπει να έχετε κάνει χρήση.

Η εταιρεία μας σας συνιστά να κάνετε έναν πρώτο έλεγχο κατά την παραλαβή της παραγγελίας σας έτσι ώστε να βεβαιωθείτε ότι το δέμα σας δεν έχει κάποια εμφανή ελαττώματα (π.χ. δεν είναι σπασμένο, είναι το σωστό προϊόν κ.λπ.). Ο έλεγχος αυτός δεν είναι υποχρεωτικός και η μη διενέργεια του δεν περιορίζει τα δικαιώματα σας. Για την καλύτερη και ταχύτερη εξυπηρέτηση σας είναι προτιμότερο να αποστέλλετε μαζί με το εμπόρευμα το οποίο επιστρέφετε και τα δελτία παραλαβής και λιανικής πώλησης.

Δήλωση Επιστροφής Εμπορεύματος

Σε περίπτωση που επιθυμείτε την επιστροφή του εμπορεύματος που παραγγείλατε θα πρέπει να συμπληρώσετε την φόρμα επικοινωνίας η οποία βρίσκεται στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα και να μας την αποστείλετε μέσω e-mail.

Τρόποι Διακανονισμού Επιστροφής

Εφ' όσον αποφασίσετε να επιστρέψετε το εμπόρευμα το οποίο αγοράσατε μπορείτε να επιλέξετε τον τρόπο διακανονισμού της επιστροφής. Οι δυνατότητες που σας δίνονται από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα είναι οι εξής:

  • Επιστροφή των χρημάτων σας - Ο τρόπος με τον οποίο γίνεται η επιστροφή των χρημάτων σας εξαρτάται από τον τρόπο πληρωμής τον οποίο είχατε επιλέξει. Έτσι το ποσό θα σας επιστραφεί είτε με ακύρωση της χρέωσης της πιστωτικής σας κάρτας, είτε με την κατάθεση του ποσού στον τραπεζικό λογαριασμό που θα μας υποδείξετε.
  • Αποστολή νέου προϊόντος - Το νέο αυτό προϊόν μπορεί να είναι το ίδιο ή παραπλήσιο με το προηγούμενο ή μπορείτε να επιλέξετε κάποιο άλλο εμπόρευμα από το ηλεκτρονικό κατάστημα μας.
  • Επισκευή του προϊόντος το οποίο επιστρέψατε.

Τρόπος Επιστροφής

Η επιστροφή των εμπορευμάτων πραγματοποιείται μέσω της εταιρείας μεταφορών με την οποία συνεργάζεται το ηλεκτρονικό κατάστημά μας.

Ολοκλήρωση Διαδικασίας Επιστροφής

Η διαδικασία επιστροφής των χρημάτων σας θα ολοκληρωθεί μέσα σε χρονικό διάστημα τριάντα (30) ημερών από την ημέρ/νία επιστροφής του εμπορεύματος. Αλλαγή σε αυτό το χρονικό περιθώριο είναι δυνατή μόνο κατόπιν συμφωνίας με εσάς και αφού έχετε επιλέξει κάποιον τρόπο διακανονισμού επιστροφής ο οποίος απαιτεί περισσότερο χρόνο (π.χ. επισκευή του εμπορεύματος).

Κόστος Επιστροφής

Το ηλεκτρονικό κατάστημά μας επιβαρύνεται με το κόστος επιστροφής του εμπορεύματος μόνο όταν:

  • Έχει παραδοθεί με καθυστέρηση (εξαιρούνται οι περιπτώσεις ανωτέρας βίας).
  • Έχει παραδοθεί με βλάβη ή είναι ελαττωματικό.
  • Δεν έχει τα χαρακτηριστικά τα οποία παρουσιάζονται στο ηλεκτρονικό κατάστημα μας.

Σε οποιαδήποτε άλλη περίπτωση το κόστος της επιστροφής επιβαρύνει εσάς.


Για οποιαδήποτε περαιτέρω διευκρίνιση ή πληροφορία παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας.

Ωράριο: Δευτέρα - Παρασκευή: 08:30 − 16:30
Τηλέφωνο επικοινωνίας: 210-2477472
e-mail: sales@realshop.gr